ShareIt یکی از برنامـه های محبوب شرکت Lenovo درون زمـینـه ی ارسال فایل های صوتی، ایده واسه داب اسمش تصویری، ویدیویی و … از طریق Wi-Fi هست که تاکنون تنـها به منظور سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه شده بود. ایده واسه داب اسمش البته درون ویندوز فون کلاینت های غیر رسمـی این برنامـه از قبل وجود داشت، اما اکنون برنامـه ی رسمـی این شرکت از راه رسیده است، هر چند بـه نظر مـی رسد این نسخه ی رسمـی، شباهت هایی بـه نسخه ی غیر رسمـی دارد.

برنامـه ی ShareIt کـه تاکنون درون ویندوز فون وجود داشت، همچون دیگر برنامـه های انتقال فایل امکان انتقال مستقیم فایل ها بـه دیگر گوشی ها را نداشت و شما به منظور انتقال فایل حتما به یک مودم مشترک با دستگاه دیگر، یـا اینترنت شیرینگ دستگاه دیگر متصل مـی شدید که تا بتوانید این انتقال را انجام دهید. ایده واسه داب اسمش هر چند این محدودیت بـه ویندوز فون ۸.۱ بر مـی گردد و در ویندوز ۱۰ موبایل، و در برنامـه ی زاپیـا این مشکل حل شده است.

حال بـه نظر مـی رسد نسخه ی رسمـی برنامـه ی ShareIt کـه به تازگی منتشر شده است، درون واقع یک نسخه ی آپدیت شده از کلاینت غیر رسمـی قبلی هست و البته از بعد کار های محول شده بـه آن، تقریبا بر مـی آید. هر چند این برنامـه هنوز دارای مشکلاتی درون ویندوز ۱۰ موبایل است.

اکانت رسمـی برنامـه ی ShareIt درون توییتر، رسمـی بودن این برنامـه را تایید کرده هست و اعلام کرده کـه از این بعد تمامـی برنامـه های این شرکت به منظور ویندوز فون تحت نام SHAREit corp منتشر خواهند شد.

در حال حاضر کاربران مـی توانند عها، موزیک ها و ویدیو های خود را بـه راحتی از طریق Wi-Fi به منظور دوستان خود درون دیگر دستگاه ها ارسال کنند. همچنین وجود این برنامـه درون تمام سیستم عامل های محبوب موبایل، یعنی ویندوز فون، iOS و اندروید باعث شده شما بتوانید از این امکان راحت تر استفاده کرده و از انتقال پر سرعت فایل هایتان لذت ببرید. اگر شما هنوز هم از این برنامـه استفاده نکرده اید، فرصت آن رسیده هست که یک شانس بـه آن بدهید.

دانلود

اطلاعات

  • حجم : ایده واسه داب اسمش 5 مگابایت
  • منتشر کننده : SHAREit Corp
  • پشتیبانی از رم 512 : بله
  • نسخه ی تحت اندروید : بله
  • نسخه ی تحت iOS : بله

981 پست

علی گلشن دانشجوی مدیریت بازرگانی، درون پشت صحنـه فعالیت مـی کنم.




[برنامـه ی رسمـی ShareIt به منظور ویندوز فون منتشر شد. - وینفون ایده واسه داب اسمش]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 11:31:00 +0000